✓ Gratis thuisbezorgd vanaf € 75,-
✓ Gratis thuisbezorgd vanaf € 75,-
✓ Veilig betalen vooruit of achteraf
✓ Snelle levering binnen 1 - 2 werkdagen

Your cart is currently empty.

Return to shop

FAQ

Wij zijn er voor jou.

Je vindt hieronder antwoord op de meest gestelde vragen.

Bestellingen

Op je bestelling bij TurboTronic heb je 2 jaar fabrieksgarantie op productiefouten en op de materialen bij normaal gebruik. Heb je specifieke vragen over garantie? Bekijk dan onze pagina over service & garantie of neem contact op met ons via [email protected].

Er zijn verschillende betaalwijzen. Zo is het mogelijk te betalen via:

  • PayPal
  • iDEAL
  • KBC/CBC
  • Bancontact / MisterCash
  • Visa
  • Mastercard
  • Afterpay

Wij zijn je graag van dienst om jouw klacht zo goed af te handelen. Neem contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen met +31 (0) 88 – 8009844.

Wij verzoeken je vriendelijk de volgende informatie te sturen van je bestelling:

  • Naam
  • Bestelnummer/-factuur
  • Adres
  • Model apparaat
  • Omschrijving van jouw klacht

Onze klantenservice streeft ernaar om binnen 6 werkuren te reageren.

Je ontvangt na het plaatsen van een bestelling een bevestiging van jouw aankoop. Wanneer het product verzonden is, ontvangt je bovendien een mail met daarin de Track & Trace-code om het product te volgen. Heb je iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen? Neem dan contact op via [email protected] onder vermelding van jouw ordernummer en adresgegevens.

Verzendingen

Bestelling boven de € 20,- worden gratis verzonden. Bij aankopen onder de € 20,- wordt € 4.95 in rekening gebracht. We verzenden onze producten via GLS of DPD. Zodra je pakket is verstuurd ontvang je een Track & Trace-code per mail.

Bestellingen die worden geplaatst, worden zo snel mogelijk verwerkt en binnen een werkdag verstuurd. Zo heb je je bestelling meestal binnen 1 – 2 werkdagen in huis. Wij zijn echter ook afhankelijk van onze transporteurs. Wanneer het druk is, kan de levering iets langer op zich laten wachten. Hierop hebben wij helaas geen invloed.

Zodra je bestelling is opgestuurd, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code zodat jij je pakketje kunt volgen.

Bestelde product afhalen is helaas niet mogelijk. Alle producten die wij per post kunnen verzenden, worden aangemeld bij een GLS of DPD. In sommige gevallen is het mogelijk een pakket af te halen bij een pakketpunt. Dit kun je het beste bekijken of opvragen bij het betreffende bedrijf waarmee jouw pakket wordt bezorgd.

Retourneren of wijzigen

Retourneren kan enkel in de originele productverpakking binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen. De artikelen mogen getest worden op functionaliteit, maar mogen niet gebruikt worden geretourneerd. Alleen in dat geval ontvang je 100% van het aankoopbedrag terug. Indien een product gebruikt is, niet in de originele verpakking zit of beschadigd wordt geretourneerd, zonder dat dit bekend is bij onze service, dan ontvang je slechts een deel van het aankoopbedrag terug of heb je geen recht op geld terug. Ook wanneer het artikel buiten de gestelde zichttermijn van 14 dagen wordt geretourneerd ontvang je het aankoopbedrag niet terug.

Binnen 14 dagen mag je zonder reden van opgaaf je bestelling retourneren. De 14 dagen bedenktijd gaan in op de dag dat je het bestelde product ontvangt. Voor het retourneren dien je contact op te nemen met [email protected] voor het aanmelden van je retour en voor het verkrijgen van een retourlabel.

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Is een product dat eenvoudig per post verstuurd kan worden niet naar wens? Dan geldt de prijs van de pakketdienst waarmee je het artikel terugstuurt. Voor grote apparaten die niet per post verstuurd kunnen worden, maken wij een ophaalafspraak. De kosten hiervoor zijn tevens voor de klant en kunnen verschillen. De prijs wordt beïnvloed door de afmetingen en het gewicht van het product en de woonplaats waar het artikel moet worden opgehaald.

We hopen natuurlijk dat je vooraf goed hebt nagedacht over jouw aankoop. Mocht er onverhoopt toch iets tussenkomen of niet naar wens zijn, dan is het mogelijk een bestelling te annuleren of wijzigen mits deze nog niet verwerkt is. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]. Afhankelijk van de status van je bestelling kijken wij graag wat mogelijk is.

Productinformatie

De website toont altijd de actuele voorraad van het product. Helaas is het niet altijd mogelijk om een tijdsindicatie te geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen je daarom adviseren om je e-mailadres achter te laten bij ‘houd mij op de hoogte’ bij het gewenste product. Zodra het product weer op voorraad is, ontvang je een mail van ons.

Per categorie vind je bovenaan en/of onderaan meer informatie over de producten van TurboTronic. Ook wordt er per product een duidelijke omschrijving gegeven van de eigenschappen van het product zelf. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je ons altijd benaderen via [email protected].

Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief houden wij je op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen TurboTronic.

Service & Garantie

Service & Garantie

Uitstekende voorwaarden
Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Alles over onze betaalopties
Verzendingen & Retouren

Verzendingen & Retouren

Ons beleid

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op.

De waardering van turbotronic.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.6/10 gebaseerd op 2497 reviews.