✓ Gratis thuisbezorgd vanaf € 75,-
✓ Gratis thuisbezorgd vanaf € 75,-
✓ Veilig betalen vooruit of achteraf
✓ Snelle levering binnen 1 - 2 werkdagen

Your cart is currently empty.

Return to shop

Service & Garantie

Service

Wij doen er alles aan om een zo goed mogelijke service aan te bieden. Wij willen onze klanten een zo goed mogelijke shopervaring aanbieden. We hopen dan ook dat je op een prettige manier hebt kunnen vinden wat je zoekt via onze weshop en dat alle info toereikend is. Tevens bieden wij verschillende betaalmethodes aan, een overzichtelijke afhandeling en houden wij je up-to-date over de voorgang van de verzending en levering.

Als dat nog niet genoeg is, bieden wij verder uitstekende voorwaarden. Zo zorgen wij er bij TurboTronic voor dat alles tot in de puntjes is geregeld, van A tot Z.

Klachten

Ondanks dat wij er alles aan doen om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het toch voorkomen dat iets niet geheel naar wens is. Allereerst is het natuurlijk ontzettend vervelend wanneer je een klacht hebt. Maar om iets op te kunnen lossen, moeten wij wel op de hoogte zijn gebracht van een klacht. Dus heb je een klacht? Meld het ons. Alleen dan kunnen wij er ook daadwerkelijk iets aan doen!

Klachtenafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact opnemen

Wil je contact met ons opnemen? Dan kan dat natuurlijk via onderstaand contactformulier of door direct te mailen naar [email protected]. Wij behandelen jouw vragen binnen 6 werkuren.




    Garantie

    Wij stellen hoge eisen aan onze TurboTronic producten. Het is dan ook niet meer dan logisch dat wij onze producten in topconditie bij je willen leveren. Toch gebeurt het wel eens dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of doet zich iets anders voor waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op alle producten, die bij TurboTronic zijn gekocht, geldt de wettelijke garantie. Binnen de wettelijke garantie zorgt TurboTronic ervoor dat een defect product zo snel mogelijk wordt vervangen.

    De wettelijke garantietermijn is afhankelijk van het product en afgestemd op de levensduurverwachting. Zo mag je van onze producten verwachten dat ze bij normaal gebruik twee jaar meegaan.

    Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, verzoeken wij je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zien twee maanden als een korte termijn. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Om op onze garantie terug te kunnen vallen is bovendien een ordernummer of aankoopbewijs vereist. Wanneer je tijdig contact met ons opneemt, voorzien van een ordernummer of aankoopbewijs, zullen wij zorgen voor een passende oplossing.

    Onze voorwaarden

    Wil je meer informatie over onze voorwaarden? Alle benodigde informatie kun je vinden via onderstaande pagina’s:

    De waardering van turbotronic.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.6/10 gebaseerd op 2497 reviews.