Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Na aankoop heb je een afkoelingsperiode van 14 dagen waarin je zonder opgaaf van redenen het product, dat je via onze webshop heeft besteld, kunt retourneren. Deze 14 dagen gaan in op de dag van ontvangst van het product. Na het aanmelden van een retour heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren dien je contact op te nemen met [email protected] om je retour aan te melden. Wij zullen het bedrag na ontvangst van je retour uiterlijk binnen 14 dagen crediteren. Raadpleeg de pagina 'Retourneren' voor alle informatie over het retour zenden.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien jouw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kan je deze annuleren via [email protected] of telefonisch via 088 8009844. Indien je de bestelling al ontvangen hebt, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie over het retourneren, raadpleeg de pagina 'Retourneren'.
Wat is de leveringstermijn?
Bestellingen die worden geplaatst, worden veelal binnen 24 uur verzonden. Zo heb je vaak al binnen 1 - 2 werkdagen je bestelde item in huis. In drukkere periodes kan het echter ook tot 2 werkdagen duren voordat een bestelling het magazijn verlaat. Dit betekent dat je deze dan binnen 3- 5 dagen in huis hebt. Voor accessoires geldt bovendien een afwijkende leveringstermijn. Gemiddeld duurt het een week voordat je accessoires in huis hebt.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wij verzenden jouw bestelling met GLS of DPD. Je ontvangt een Track & Trace-code per e-mail om jouw pakket te volgen, zodra het pakket is aangeboden aan het betreffende transportbedrijf.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling bij ons af te halen. Wij kunnen enkel bestellingen bezorgen. De verzending wordt gedaan door GLS of DPD. Ook is het niet mogelijk om retouren naar ons terug te brengen. Ook deze dienen verzonden te worden met een pakketdienst.
Is mijn betaling/bestelling gelukt?
Je ontvangt na het plaatsen van jouw bestelling een bevestiging van je aankoop. Wanneer het product verzonden is, ontvangt je per e-mail de Track & Trace-code om het product te volgen. Heb je iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen? Dan vragen wij je om contact op te nemen met [email protected] onder vermelding van jouw ordernummer en adresgegevens.
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
De website toont altijd de actuele voorraad van het product. Helaas is het niet altijd mogelijk om een tijdsindicatie te geven voor wanneer bepaalde producten weer op voorraad komen. Wij willen je daarom adviseren om contact met ons op te nemen via e-mail voor meer informatie over het betreffende product en/of onze website in de gaten te houden. Wij werken momenteel nog aan een systeem, zodat je je e-mailadres kan achterlaten bij een uitverkocht product en je automatisch wordt geïnformeerd zodra het product weer beschikbaar is. Wij hopen in de tussentijd op je begrip.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
Bij aankoop van artikelen bij TurboTronic is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat jij er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie bedraagt bij elk product 2 jaar.
Is een omruiling nodig of kan ik het probleem zelf oplossen?
De meeste problemen met een product zijn zelf op te lossen. Voordat je een reparatie of omruiling aanvraagt, raden we je aan om de voorgestelde probleemoplossingen te proberen en te controleren of deze werken. Deze zijn te vinden achterin de handleiding van jouw TurboTronic product. Heeft dit niet geholpen bij het oplossen van jouw probleem? Stuur dan een bericht naar [email protected]. Onze klantenservice kan helpen om jouw product weer te laten werken of biedt een andere oplossing aan.
Welke gegevens heb ik nodig voor een omruiling?
Om een defect product te kunnen omruilen kun je contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected] of te bellen met 088 8009844.
Wij verzoeken je de volgende informatie te sturen:
- Volledige naam
- Bestel-/factuurnummer
- Adresgegevens
- Modelnummer apparaat
- Omschrijving van jouw klacht
- Optioneel: een foto of video van de klacht
Onze klantenservice streeft ernaar om binnen één werkdag te reageren.
Zijn er kosten verbonden aan een omruiling?
Als je een defect product wilt omruilen en dit nog binnen de garantie valt, zijn er geen kosten verbonden aan jouw omruiling. Je ontvangt van ons een gratis retourlabel en zult gratis een nieuw product ontvangen.
Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling bij TurboTronic wordt gratis verzonden, bij een orderwaarde vanaf € 75,-. Bij bestellingen onder de € 75,- bedragen de verzendkosten € 6,95. De verzending gaat via GLS of DPD. Na het versturen zul je een Track & Trace-code per e-mail ontvangen.
Welke betaalmethoden zijn er?
Er zijn verschillende betaalwijze. Het is mogelijk te betalen via:
- iDEAL
- Klarna (achteraf betalen)
- PayPal
- American Express
- Mastercard
- Visa
- Bancontact
Hoe kan ik een klacht melden over mijn webshopbestelling?
Wij zijn je graag van dienst om jouw klacht zo goed mogelijk te behandelen. Je kunt contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected] of te bellen met 088 8009844.
Wij verzoeken je de volgende informatie te sturen:
- Volledige naam
- Bestel-/factuurnummer
- Adresgegevens
- Modelnummer apparaat
- Omschrijving van jouw klacht
Onze klantenservice streeft ernaar om binnen één werkdag te reageren.